Geplaatst: 16-01-2008 11:15
Auto maakt fluitend geluid bij optrekken. Geluid vanaf turbo begint te werken. Rubbere slangen naar intercooler zijn nog goed. De pakking van buisje EGR naar uitlaat is een beetje vettig... kan slechte afdichting van die pakking dat fluitend geluid geven ?