Geplaatst: 17-01-2008 22:34
[97098]hallo,
Bij kzj met 3.0 (bj 1994) motor hebben wij volgende probleem;
af en toe (feitelijk vrij weinig) moet er water in de radiator bijgevuld worden!
waterbakje blijft immers op niveau staan!?
als motor koud gestard word zie ik wel luchtbellen in waterbakje!! of zou dit eigen zijn aan deze motoren?
wagen rookt wel nix wit en tempratuur blijft schoon normaal!!
iemand een idee?
zouden deze motoren gevoelig zijn aan...?