Geplaatst: 24-03-2009 10:02
Loopt alleen slecht als de auto koud is . Als de auto warm is zijn er volgens de klant geen problemen . Heeft geen vermogen .
We hebben de auto uitgelezen en er komt code p0370 toerental singaal a . Heeft dit inderdaad iets te maken met een sensor in de pomp .
mvg harrie