opel corsa loopt alleen koud erg slecht geen vermogen foutcode p0370

7 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-C
Onderwerp
Foutcodes, Motor
Motorcode
y1.7dtl
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-03-2009 10:02

Loopt alleen slecht als de auto koud is . Als de auto warm is zijn er volgens de klant geen problemen . Heeft geen vermogen .


We hebben de auto uitgelezen en er komt code p0370 toerental singaal a . Heeft dit inderdaad iets te maken met een sensor in de pomp .



mvg harrie