Geplaatst: 23-03-2009 23:13
[125230]Sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn bestuurdersdeur. Als ik deze opendoe van buiten moet ik soms 2 a 3 keer aan de hendel trekken voordat deze pas opgengaat. Van binnenuit is hetzelfde probleem, dan wil die ook niet open!
Is iemand bekent met dit probleem en weet iemand eventueel een oplossing?
Alvast bedankt!
Gr. Sander