Geplaatst: 19-01-2008 12:12
[97195]Wie kan mij helpen met het volgende probleem?
Van de climatronic werkt de recirculatie klep (v71)niet als de verlichting is ingeschakeld.
Nadat deze klep in het storingsgeheugen werd opgeslagen heb ik deze vervangen en opnieuw laten inleren.
Nu blijkt dat als het verlichting is uitgeschakeld alles perfect werkt. Na het inschakelen van het stads of dim-
licht weigerd deze klep alle diensten.
Er zit nogal wat navigatie en telefoon apparatuur aangesloten,maar zit niet op de verlichtingsbedradingen van
de climatronic of radio .