climatronic v71 klep werkt niet als verlichting is ingeschakeld

3 reacties

Merk
Seat
Model
Cordoba
Type
Onderwerp
Motorcode
bbz
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-01-2008 12:12

[97195]Wie kan mij helpen met het volgende probleem?

Van de climatronic werkt de recirculatie klep (v71)niet als de verlichting is ingeschakeld.

Nadat deze klep in het storingsgeheugen werd opgeslagen heb ik deze vervangen en opnieuw laten inleren.

Nu blijkt dat als het verlichting is uitgeschakeld alles perfect werkt. Na het inschakelen van het stads of dim-

licht weigerd deze klep alle diensten.

Er zit nogal wat navigatie en telefoon apparatuur aangesloten,maar zit niet op de verlichtingsbedradingen van

de climatronic of radio .