Geplaatst: 27-03-2009 23:36
[125524]Hallo,
Kan iemand mij aan een bedradingsschema van een een opel senator helpen.
Ik krijg geen spanning op de +15 aansluiting op de bobine tijdens het starten.
Zet ik zelf even spaning op de +15 aansluiting dan start hij en blijft hij gewoon lopen zonder dat ik er spanning op moet zetten.
Als ik hem dan weer wil starten moet ik er wederom zelf spanning opzetten.
Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt of een tip wat ik nog kan proberen.