Motor blijft pas bij 2e keer starten lopen

2 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
2.4 TDdi
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-10-2009 15:37

[139356]Motor start goed, slaat wel meteen af.

Bij 2e keer starten blijft hij wel lopen.

Doet dit alleen met koude motor, brandstoffilter is al vervangen.

Suggesties?

Wij hadden met deze auto ( automaat) problemen dat hij steeds onder het rijden in neutraal sprong, dit lag aan de motorkapschakelaar, wellicht handig om te weten.

Stekker motorkapschakelaar verwijderen, en probleem opgelost.