Geplaatst: 15-10-2009 15:37
[139356]Motor start goed, slaat wel meteen af.
Bij 2e keer starten blijft hij wel lopen.
Doet dit alleen met koude motor, brandstoffilter is al vervangen.
Suggesties?
Wij hadden met deze auto ( automaat) problemen dat hij steeds onder het rijden in neutraal sprong, dit lag aan de motorkapschakelaar, wellicht handig om te weten.
Stekker motorkapschakelaar verwijderen, en probleem opgelost.