Geplaatst: 20-11-2009 17:23
Toch voor een exacte afstelling van de krukas/nokkenas timing, en een juiste timing van de brandstof pomp.
Een distributie riem rekt toch vaak wel iets op, als tussentijds de zaak bijgesteld is, en jij monteerd een nieuwe riem, dan kan het zijn dat ie net buiten de tolerantie valt.