Geplaatst: 22-10-2009 9:06
[139792]Als je rijdt komt er na een paar km een soort lager geluid opzetten eerst een beetje rond de 80 -100 km/u
daarna ook bij lagere snelheid,het is lijkt wel meer als je een beetje afremt op de motor
gaan de voorwiellagers wel eens stuk of kan het iets anders zijn? Kruiskoppeling of zoiets
op de brug kan ik het niet echt horen
auto heeft 115000 km erop zitten