virara uit 90 wil niet in de versnelling

4 reacties

Merk
Suzuki
Model
Vitara
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-10-2009 20:19

[139903]hallo, ik weet weinig van vitara's en heb er nu 1 hier staan die als hij loopt met geen mogelijkheid in de versnelling wil. als ik hem uitzet en inde de 1 zet of welke versnelling dan ook met ingetrapte koppeling en dan start blijft de auto nog net staan en 1 millimeter het pedaal op laten komen gaat hij al, ook wil hij er dan niet uit om over te schakelen.

Als ik hem heb lopen en in de achteruit wil zetten hoor je hem ratelen net of hij niet goed ontkoppeld, dit doet hij niet als ik hem met lopende motor in de 1 of andere voor uit versnelling wil zetten, daar wil hij met geen mogelijkheid in. koppeling al strakker gezet maar dat helpt niet.

Wie weet raad.

Bij voorbaat dank