Geplaatst: 29-03-2009 20:50
[125627]Hallo
van deze picasso werkt de centrale vergrendeling niet op afstandbediening. Als je de auto met de sleutel bediend werkt alles goed, ook de knipperlichten gaan dan knipperen. Ik heb de sleutel met de afstandbediening al vernieuwd en al enkele keren ingeleerd maar zonder resultaat. in deze auto zit al een bsi. Hoe kan ik meten of de auto het signaal van de sleutel ontvangt??
Iemand nog ideeen
bij voorbaat dank