Geplaatst: 29-03-2009 20:14
[125621]ik heb een auto staan waaarbij de linker raam niet open en dicht gaat met de bedienings knop .
je hoort hem wel 1 keer klikken en verder niets ook wanneer je de centrale vergrendeling gebruikt klikt hij alleen.
rechts doet hij wel alles alleen niet als je hem vanaf de linker kant bedient.
zou dit de motor en de schakelaar zijn of komt er een centrale draad binnen die zowel de motor als de schakelaar van plus en of de min voorziet.
heeft iemand hier een oplossing voor of mischien een schema?