blower slaat op hol

2 reacties

Merk
Citroën
Model
Xsara Picasso
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-03-2009 11:10

[125741]Na het starten slaat geleidelijk de blower op hol tot orkaan kracht. Display geeft geen licht en reageert nergens meer op. Airco pomp wordt niet geactiveerd. Ik kom dit probleem vaker op problemcar tegen en er zijn afhankelijk van het type Citroen moeilijke en makkelijke oplossingen lees ik.

De oorzaak is kennelijk een module bij de kachelmotor. De vraag is: hoe zit deze bij een Xsara Picasso 2005?

m.vr.gr. Paul Lammers