Geplaatst: 31-03-2009 11:10
[125741]Na het starten slaat geleidelijk de blower op hol tot orkaan kracht. Display geeft geen licht en reageert nergens meer op. Airco pomp wordt niet geactiveerd. Ik kom dit probleem vaker op problemcar tegen en er zijn afhankelijk van het type Citroen moeilijke en makkelijke oplossingen lees ik.
De oorzaak is kennelijk een module bij de kachelmotor. De vraag is: hoe zit deze bij een Xsara Picasso 2005?
m.vr.gr. Paul Lammers