Geplaatst: 06-04-2009 20:03
[126169]Geachte lezers,
Volgende probleem,start de auto en het storingslampje gaat branden en auto reageert niet meer op het gaspendaal,zet de auto uit en wacht heel even dan starten en dan kun je wel weer gas geven,storng uitgelezen met de volgende codes 1227 regelschuif brandstofpomp en 110 temp aanzuiglucht.is nu de pomp aan het overleiden?
vriendelijke groet,
Hans l