7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-04-2008 21:39
[103111]hallo,
heb een vraag
zijn de pompen (het mechanische gedeelte) van de bouwjaren 1997/2000 anders dan de modellen erna
en zo ja wat is er verandert
en als ze hetzelfde zijn kun je dan de regelunit overzetten
bvd ap