in noodloop gaan

7 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
50C; 50C15 EURO 3
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-04-2008 17:40

[103558]hoi,ik ben bezig met een iveco die in noodloop gaat bij ongeveer3500 toeren alleen als je gaat rijden.druksregelaar achter op commonrailpomp al laten vervangen,verstuivers gecontroleerd op lek,zijn 2weken geleden bij de revisieboer geweest ivm lek van 1 verstuiver 4keer verstuiver gereviseerd.turbo is recent vervangen.brandstofdruk uit laten lezen bij de dealer en als het inspuitlampje begint te branden dan meten ze te kort raildruk(ik dacht defectcode 81)aan de hand daarvan drukregelaar op pomp vervangen wat geen verbetering gaf.druksensor op commonrail ook vervangen,gaf geen verbetering.brandtofopvoerpomp en brandstoffilter zijn goed,iemand nog een idee?)ik hoor het graag en alvast bedankt.