Geplaatst: 09-05-2008 20:34
[104175]Hallo ik heb hier een Golf 2, Met een slecht werkende Ontsteking. Dus ik heb het ontstekingshuis vervangen en dan krijg ik hem nauwelijks aan de praat en gas geven kan niet. Wat kan ik doen om hem perfect af te stellen?