Geplaatst: 25-10-2009 3:01
Beste mensen,
Wie kan mij helpen bij het oplossen van het volgende probleem:
De centrale deurvergrendeling wil niet werken zoals het hoort.
Via de afstandbediening kan ik hem niet openen wel gaan de lampen van me alarm enz aan.
aan de bestuurderskant kan ik met de sleutel het portier openmaken maar dan gaat alleen die deur open..
Aan de bijrijderskant als ik daar de deur met de sleutel open maak gaan wel alle deuren open.
Na dit gedaan te hebben kan ik de deuren wel sluiten met de afstandbediening alleen na 1 x drukken sluiten de deuren af en dan gaan ze weer open.., druk ik nog een x op de knop en dan gaan ze dicht en blijven ze dicht....
Hoop dat iemand mij kan helpen...
alvast bedankt