4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-10-2009 13:58
hallo bij deze wagen gaat het stop lampje zwak branden als de motor draait en laadstroom is 17v.dit is ontstaan na massakabel die gebroken was.alternator is al vv probleem blijft.mvg