Geplaatst: 28-10-2009 18:18
[140192]Wie heeft wel eens meegemaakt de storing aan een lambdasonde dat de verwarming niet werkt!
Deze storing blijft er in staan ondanks dat er een nieuwe orginele Vw lambda-sonde gemonteerd is.
Op advies van de dealer is ook de stekker van de lambda-sonde vervangen. Het storingslampje is toen weer 3 weken uit gebleven, daarna weer dezelfde storing! Bij wissen van de storing duurt het vervolgens weer een paar weken maar daarna weer deze storing.
Graag advies,
Erwin