slangetje egr klep

9 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
320d
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-10-2009 9:51

[140216]wie kan mij helpen aan een afbeelding hoe alle slangetjes onder inlaatspruitstuk moeten zitten?

Heb bij deze motor nieuwe zuiger geplaatst i.v.m. afgebroken klep in inlaatspruitstuk motor loopt

als een zonnetje maar houd soms in bij 3000t/min het lampje van de motorman. gaat dan branden

als ik hem uitlees geeft hij uitlaatgas circulatie aan. de egr klep heb ik helemaal schoongemaakt maar

ik denk zelf dat een van al die slangetjes niet goed zit denk dat ik de verkeerde op de egr-klep heb zitten.