Geplaatst: 29-10-2009 9:51
[140216]wie kan mij helpen aan een afbeelding hoe alle slangetjes onder inlaatspruitstuk moeten zitten?
Heb bij deze motor nieuwe zuiger geplaatst i.v.m. afgebroken klep in inlaatspruitstuk motor loopt
als een zonnetje maar houd soms in bij 3000t/min het lampje van de motorman. gaat dan branden
als ik hem uitlees geeft hij uitlaatgas circulatie aan. de egr klep heb ik helemaal schoongemaakt maar
ik denk zelf dat een van al die slangetjes niet goed zit denk dat ik de verkeerde op de egr-klep heb zitten.