Geplaatst: 03-01-2010 14:13
[144868]hallo ;
Ik ben in bezit van een alfa 156 ; 1900 jtd met airco van bwj 2004 .
Vorige week was de riem van de alternator afgesprongen . na deze verandert te hebben is deze na 3 dagen terug van zijn polies gesprongen .
Ligt dit aan de spanrol en meelooprol ?
Heeft de alternator een vrijlooppolie , mss is deze rol de boosdoener !
het betreft een wagen met airco , de riem is vernieuwt geweest en het betreft een 6pk1836 !
Iemand enig idee ?
Mvg Christoph