multiriem springt er steeds af

7 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
156
Type
Onderwerp
Motorcode
19 jtd
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-01-2010 14:13

[144868]hallo ;

Ik ben in bezit van een alfa 156 ; 1900 jtd met airco van bwj 2004 .

Vorige week was de riem van de alternator afgesprongen . na deze verandert te hebben is deze na 3 dagen terug van zijn polies gesprongen .

Ligt dit aan de spanrol en meelooprol ?

Heeft de alternator een vrijlooppolie , mss is deze rol de boosdoener !

het betreft een wagen met airco , de riem is vernieuwt geweest en het betreft een 6pk1836 !

Iemand enig idee ?

Mvg Christoph