Geplaatst: 18-09-2008 21:01
[111882]hallo,
bij dit type wagens hebben we al verschillende brandstofpompen defect gehad,foutcodes verwijzen allemaal richting te lage druk en lage druk aan injectors. Enkele hebben we laten repareren bij een dieselcenter,maar die vervingen de pomp en de injectors,waar ik toch enkele vragen bij heb,nl, de flens op de aandrijfas bleek gewoon los gekomen te zitten op de as,dit is toch onmogelijk? na vervanging van de pomp kregen ze die niet meer aan de praat,dus vervangen van de injectors. dure grap alst je et mij vraagt. Iemand ervaring met dergelijke oorzaken? Graag reactie,