Geplaatst: 23-09-2008 18:04
De electrische egr klep wil niet uit het inlaat spruitstuk
Ik heb de twee boutjes los ik kan hem ook niet verdraaien heb hem al warm gemaakt.
er zit geen beweging in
Ik heb hem vorig jaar er nog uit gehad en gereinigd
Heeft iemand een tip?