Geplaatst: 20-10-2008 10:38
motor loopt niet stationair
heb hem uitgelezen en krijg als foutmelding stationaire stelmotor en o2 sensor.
ik heb deze vernieuwd en ook de gaskleppositiemeter.
maar foutmelding blijft en de motor loopt nog niet stationair.ecu gereset.met uitleesapp.
als ik de accuklem een tijdje van de accu haal en deze opnieuw aansluit loopt de
auto wel staionair +/-1100 rpm.
maar als hem uitzet en opnieuw wil starten loopt hij weer niet stationair.
moet ik nu het probleem zoeken in de computer (sagem sl 96) ?