1 reactie
Lid sinds: 18-03-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 08-02-2009 16:20
Hallo allemaal,
Wie kan mij vertellen waar de voorinspuit sensor bevind van mij auto (omega 2.5td(bmw))???
en wat eventueel de kosten daarvan zijn en waar ik die kan laten vervangen?
Groetjes Edgar