Geplaatst: 23-10-2008 22:08
[113999]Ik heb problemen met een renault Megane van 1998 automaat.
Als ik een stuk heb gereden gaat een motormanagement lampje branden.
De versnellingsbak gaat dan in het noodprogramma.
Dit heb ik uit laten lezen bij een profesioneel bedrijf die automatische versnellingsbakken reviseerd.
De foutcode geeft aan dat de speedsensor defect zou zijn.
Maar na nameten blijkt dat deze zijn werk naar behoren doet.
Tevens hebben ze de auto ook bij renault laten uitlezen.
Hier kunnen ze de werkelijke oorzaak ook niet vaststellen.
Heeft er misschien iemand ervaring met dit probleem en wil mij misschien helpen.