Geplaatst: 03-11-2008 19:02
Beetje moeilijke vraag zo, maar ja je temperatuur sensor zou kapot kunnen zijn, maar ook net zo goed niet.
Laat je nubira is uitlezen met de scan-100 (daewoo test kast), daar kun je perfect zien of je temp. sensor niet goed zou zijn.