Verliest Koelvloeistof

9 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4i
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-01-2010 13:18

[145062]Hallo,

Ik heb hier een P 206 1.4i van 2000 en die lekt soms vloeistof aan de distributiezijde van het blok. De hele zijkant is bruin van de mottige koelvloeistof maar als ik er druk opzet lekt het nergens. Het is mij niet duidelijk waar het vandaan komt. Iemand een idee?

Mvg

Witstra