Geplaatst: 06-01-2010 0:34
[145136]Het is al een bekend probleem bij volkswagen, maar ik wil toch nog eens goede raad vragen.
Af en toe gaat het lampje branden en soms knipperen, dit kan gebeuren tijdens het rijden of gewoon na het aanslaan van de motor.
koud of warm maakt niks uit. Sensor is al vervangen en de kabel die op de sensor gemonteerd zit heb ik al aan massa gelegd, maar lampje blijft nog branden! Oliedruk heb ik nog niet gemeten, motor heeft 112000 km gelopen en je ziet dat het lampje meteen uitgaat bij koude start, lijkt mij dat het smeersysteem in orde is. Iemand een idee, kan het toch de klok zijn?
Ik hoor graag van jullie. Mvg, Mike