Geplaatst: 06-10-2009 21:45
[138758]Deze auto is onder het rijden er mee opgehouden. We hebben hem uitgelezen met de boschtester, maar geen fout te vinden. Zekeringen zijn allemaal goed en ook de krukassensor is vervangen. De auto krijgt wel benzine, maar vonkt zeer slecht. Wie weet er raad.
Alvast bedankt Passatje