Geplaatst: 13-10-2009 16:38
[139211]als de motor gestart warm of koud gaat deze 1500 t/min draaien er staan geen fout codes in het geheugen. het is een electronisch gasklephuis deze is vervangen .de inlaat is goed schoongemaakt .
het is ook geen valse lucht ,op het moment dat de motor hoger intoeren gaat draaien zie op de parameters dat de gas klep dichtergestuurd wordt .
ga ik door middel van carterontluchting valse lucht toe laten gaat de motor lanzamer lopen
heeft iemand dit eerder meegemaakt
Mvg John