Gaskabel voor de 3e keer gebroken bij de gashendel

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
306
Type
306
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.9 D
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-10-2008 11:11

Bij deze 306 Diesel is nu al voor de 3e keer de gaskabel gebroken, precies bij de brandstofpomp. Niet rafelig ofzo, maar gewoon doormidden. Nieuwe kabel wordt geleverd in een soort bouwpakket en de kabel wordt met een soort bromfietsbevestiging met een schroefje vastgezet. Laatste keer niet te vast en ook niet te los gemonteerd, maar nu weer gestrand.


Iemand dit meegemaakt en een verklaring daarvoor gevonden?


(Klant durft er bijna geen lange reis meer mee te ondernemen en dat kan ik me een beetje voorstellen.)