Geplaatst: 30-10-2008 18:21
[114452]Hallo, ik heb hier een Seat leon cupra. Deze auto rijdt normaal, behalve als je volgas doortrekt. Dan "golft" het koppel een klein beetje. Auto heeft geen storing opgeslagen en LMM is al eens gewisseld met een nieuwe om te proberen, zonder resultaat. De auto is wel gechipt, zou het hieraan kunnen liggen?
Groet, Berry