Geplaatst: 28-01-2009 17:23
De ruiterwissers en knipperlichten gaan automatisch aan en zijn niet uit te krijgen. Ook gaat de radiateur draaien.ANWB is langsgekomen heeft het uitgelezen maar geen storing of foutcode te zien. Zij hebben alle bekabeling gecheckt maar dat is ook in orde. Heb hem toevallig de dag ervoor in de wasstraat gehad.