Geplaatst: 25-05-2008 20:51
[105055]Beste monteurs
een famililid van mij rijd een nieuwe vito automaat 6 cilinder
het volgende probleem is aanwezig
auto begon in te houden en had veel vermogensverlies constatering garage
problemen ugr klep deze moest vervangen worden en er was een opdate
motor ebe nodig
klep is vervangen en de update uitgevoerd
inhouden is over maar onderin geen trekkracht meer
auto rijd als een speer weg maar inhalen bij bv 120 km/uur is een crime
volgens de garage zit dit in de update om de motor te sparen maar dit kan ik mij
moeilijk voorstellen
heeft iemand een idee wat er misschien mis is gegaan
zijn er twee turbo's aanwezig en zijn deze variabel
zit er vacuumsturing op en is deze misschien losgenomen bij het vervangen van de ugr klep
wie kan mij helpen
bij mercedes noemt men dit de agr klep
bij voorbaat dank Levien Boutens