Geplaatst: 28-05-2008 20:43
klant heeft wagen een week laten staan en batterij was volledig ontladen.
Ontlading kwam van prise trekhaak (zat water in).
De vab is de klant komen depanneren en heeft de batterij opgeladen bij hem thuis.
Nu gaat de wagen onmiddelijk in noodloop en ik kan ook niet meer met de lexia in de bsi om hem uit te lezen.
Volgens de technische dienst is de bsi stukgegaan door piekspanningen bij het gebruik van een booster of batterijlader.
Al iemand meegemaakt.
Wat is dan een veilige methode om een wagen met een platte batterij zo veilig mogelijk te depanneren ?