4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-10-2009 8:49
Ik heb een voyager staan die soms niet aanslaat.
Is er een bekent probleem met de ontsteking of module?
alvast bedankt.