Geplaatst: 21-10-2009 17:38
[139760]Eerdaags zouden we een 307 Diesel binnen krijgen met het verzoek om de pomp af te stellen. De auto trekt niet goed meer en hoewel we nog niet hebben gekeken wat daar de oorzaak van kan zijn (filters bv) heeft de klant verzocht om de pomptiming af te stellen.
Geen ervaring mee, maar heb begrepen dat het niet moeilijk is.
Iemand een goeie beschrijving hoe dit moet?