Geplaatst: 23-10-2009 22:44
[139916]Bij deze auto gaan de ramen achter bij het bedienen slechts 10 cm omhoog danwel omlaag, bij het opnieuw bedienen van de schakelaar beweegd de raam weer 10 cm.
Alle bedrading is inorde, het maakt geen verschil of de ramen van de voorzijde worden bedient of op de achterdeuren zelf.
Ik heb de ramen verschillende keren naar boven gedaan en de schakelaar enige seconden vastgehouden om de eindstand in te leren het zelfde gedaan met de onderste begrenzing.