Geplaatst: 13-01-2010 0:02
Wat voor mogelijkheden zijn er om na het vergangen van de distributie riem + spanrol de timing te controleren?
Voor zover ik heb begrepen is het dan noodzakelijk om te controleren of pomp/ inspuitmoment nog correct is?
Zijn er buiten de orginele vw apparatuur en vagcom nog andere (eenvoudige) diagnose tools die waarmee dit te
controleren is??