sleutel

3 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-06-2008 20:09

[105619]Geachte lezers,hebben een klant met een 3 serie die nu 2 jaar nen 2maanden is,nu nwerkt de afstands bediening in de sleutel niet goed meer,dat wil zeggen,hij gaat wel open maar niet op slot,met de 2'sleutel werkt alles perfeckt,dus naar dse dealer en nu is de sleutel defect,is geen garantie meer zegt men,weet iemand hier mischien een oplossing voor.

Vriendelijke groet,

Hans l