8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-06-2008 3:18
[105650]dag allemaal
heb een probleem met de koelvin dcie blijft aan staan heb de vin al vervangen maar blijft hetzelfdde kan iemand mij helpen
m.v.g. said