Geplaatst: 05-06-2008 15:51
[105670]Wij hebben hier een Renault scenic 2.0 16v 103kw.
Het storingslampje springt soms aan en blijft dan aan.
Uitlezen geeft hij aan lambda sensor na de kat, deze is inmiddels v.v.
Na een maandje weer het lampje aan en geeft weer de zelfde storing aan.
Als je de foutcode wist is het een tijdje weer goed maar gaat toch weer branden.
Klant klaagt over een erg hoog brandstofverbruik.
Heeft iemand een idee ?