Geplaatst: 07-06-2008 15:48
[105791]Polo AUD 1.4 MPI 235.000km en 7jaar
Ik heb het volgende probleem: 's morgens bij koude motor gaat het storingslampje branden met als code
overslag cilinder 3.
Ik heb de compressie gemeten en meet 15 bar op alle cilinders, Bougies/ kabels en bobine vervangen.
Van cilinder 3 en 4 heb ik ook de injector gewisseld maar het probleem blijft bij de 3e cilinder.
Het probleem blijft aanhouden zelfs als ik het gas volledig afsluit en de auto alleen op benzine rijd.