blijven piepen van riem

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
1900D 6N
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-06-2008 19:47

[105884]Polo 6N

De polie van alternator, spanrol, spanarm, spanveer, lagering van spanarm zijn allemaal vernieuwd. De riem is origineel van VW. Toch blijft deze steeds piepen. heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Wij zijn ten einde raad.

vriendelijke groeten

Mario