Geplaatst: 09-06-2008 19:47
[105884]Polo 6N
De polie van alternator, spanrol, spanarm, spanveer, lagering van spanarm zijn allemaal vernieuwd. De riem is origineel van VW. Toch blijft deze steeds piepen. heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Wij zijn ten einde raad.
vriendelijke groeten
Mario