Geplaatst: 10-06-2008 12:00
[105912]Vrienden,
nog steeds rijd ik rond met mijn BMW 320TD Compact die rookt bij deel/vollast onder de 2500 rpm. BMW speelt stommetje in alle talen maar ik ben t wel zat nu. Wie weet wat het kan zijn (er is al veel! geprobeerd) of weet waar ik terechtkan voor een diagnose/reparatie?
Ik vind het echt een wereldwagen, maar ik durf op de snelweg niet meer de 6 te gebruiken omdat ik bij elke keer gasgeven dikke (zwarte) wolken achter me laat.
Oh en alle goeie bedoelingen ten spijt; geen 'adviezen' als langs de dealer of ff laten uitlezen svp....
THANKS!!