Geplaatst: 24-03-2009 12:52
hoi ik heb een astra bouwjaar 2000 16i 16v.
sinds een paar dagen doet de motor stotteren als ik 50 80 of 120km rij. (willekeurige snelheid)
verder trekt hij goed door en krijg ook geen meding of lampje dat aan gaat
heb de egr klep eriut gehad en schoon gemaakt.
ben bij de dealer geweest en op de computer gehad .
ze zeggen dat het een pakking of valse lucht kan zijn .
heeft iemand soms een idee wat het kan zijn.
oja als hij koud is loopt die goed maar warm dan begint die te stotteren en blijft stotteren.
gr henkie