Geplaatst: 14-06-2008 21:39
[106168]bij deze polo gaat het opschakelen gewoon normaal zonder krassen of veel weerstand, het terugschakelen ook behalve naar de 3e versnelling
je kunt hem onmogelijk van de 5/4 naar de 3e terug schakelen
naar andere versnellingen geen probleem.
komt iemand dit bekend voor?