raam gaat enkel omhoog, niet omlaag

2 reacties

Merk
Renault
Model
Trafic
Type
Onderwerp
Motorcode
140dci
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-06-2008 13:44

[106143]Bij deze wagen gaat het rechterraam enkel elektrisch omhoog. Nieuwe motor geplaatst, nieuwe knop geplaatst. Polariteit gesswitchd, dan alleen omlaag.

Bedrading links en rechts ok.

Iemand dit al voorgehad??????????

geen foutcodes