Geplaatst: 14-06-2008 13:44
[106143]Bij deze wagen gaat het rechterraam enkel elektrisch omhoog. Nieuwe motor geplaatst, nieuwe knop geplaatst. Polariteit gesswitchd, dan alleen omlaag.
Bedrading links en rechts ok.
Iemand dit al voorgehad??????????
geen foutcodes